banner badalona

Cercar

70
Suports
Tota la ciutat Proposta Ajuntament

Comunicació i atenció ciutadana

Millorar l’accés a la informació de la ciutadania, facilitar-ne la seva gestió i tramitació, diversificar i ampliar els canals d’accés i servei (telefònic, web, presencial, territori).

Resultats

  1. Millora de l’atenció ciutadana (optimització dels processos i simplificació de tràmits —on line, cita prèvia... —), capacitat de resposta més ràpida, eficient i que contempli la multiplicitat de canals a l’abast de la ciutadania, potenciació de les OMD i de SAC al territori.
  2. Modernització, optimització i ampliació dels canals de comunicació amb la ciutadania.
  3. Capacitació dels recursos humans i tècnics municipals dedicats a la comunicació i a l’atenció ciutadana.
  4. Millora de la comunicació interna (creació de la xarxa d’informadors interns, edició d’un butlletí intern, optimització de la intranet corporativa).

Calendari

  • 2016-2019: planificació, execució i avaluació

Objectiu 3.b. Badalona transparent

Comentaris

Aquesta proposta i d'altres relacionades amb aquest programa passen al Pla d'Actuació Municipal de l'Ajuntament, que s'executarà al llarg d'aquest mandat. Gràcies per la teva participació, seguim treballant i decidint Badalona conjuntament
Publicat per Ajuntament el 19 Octubre 2016
Inicia sessió per afegir un comentari

Plaça de la Vila, 1 :: 08911 Badalona :: Tel. 93 483 26 00 :: participacio_ciutadana@badalona.cat :: Nota legal ::