banner badalona

Cercar

36
Suports
Ajuntament Proposta Ajuntament

Pla de Qualitat i e-administració

Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació a la transformació dels processos de gestió, interns i externs, de l’administració, per a fer-los més accessibles, eficients, efectius i transparents amb compromisos de servei amb la ciutadania.

Resultats

  1. Expedient electrònic: revisió i reenginyeria de processos municipals, especialment els que tenen caràcter transversals (contractació, subvencions, llicències), són comuns a tots els àmbits i tenen relació amb la ciutadania. Solució tecnològica
  2. Mòduls comuns d’e-administració: notificació electrònica, factura electrònica, registre, gestor documental, arxiu
  3. Infrastructura d’e-administració: continguts, portals i plataformes
  4. Compromisos de qualitat: cartes de serveis i certificacions ISO

Calendari

  • 2016: Fase 1 - Diagnòstic de situació, establiment de prioritats, selecció de solucions i planificació detallada, cerca d’aliances intermunicipals o supramunicipals, assignació recursos - desembre
  • 2017: Fase 2 - Contractació de les diferents peces (projectes, software, empreses de suport) per a la posada en marxa. Primer semestre
  • 2017-2019: Fase 3 - Execució del projecte: Segons semestre 2017 a desembre 2019

Objectiu 3.b. Badalona transparent

Comentaris

Aquesta proposta i d'altres relacionades amb aquest programa passen al Pla d'Actuació Municipal de l'Ajuntament, que s'executarà al llarg d'aquest mandat. Gràcies per la teva participació, seguim treballant i decidint Badalona conjuntament
Publicat per Ajuntament el 19 Octubre 2016
Inicia sessió per afegir un comentari

Plaça de la Vila, 1 :: 08911 Badalona :: Tel. 93 483 26 00 :: participacio_ciutadana@badalona.cat :: Nota legal ::